Napleton Chrysler Jeep Dodge RAM

4.4

Horario de funcionamiento

Service
Monday
7:00am–8:00pm
Tuesday
7:00am–8:00pm
Wednesday
7:00am–8:00pm
Thursday
7:00am–8:00pm
Friday
7:00am–8:00pm
Saturday
7:30am–5:00pm
Sunday
10:30am–5:00pm
Sales
Monday
8:30am–9:00pm
Tuesday
8:30am–9:00pm
Wednesday
8:30am–9:00pm
Thursday
8:30am–9:00pm
Friday
8:30am–9:00pm
Saturday
8:30am–9:00pm
Sunday
10:30am–7:00pm

Coches en el lote

61 coches disponibles Ver todos los coches

Opiniones del concesionario

4.4
Rating and reviews of Napleton Chrysler Jeep Dodge RAM are from Cars.com and DealerRater.com

916 reviews

Worst customer service ever.

1.0
by Camissant on Jun 08, 2022

Worst customer service ever. I’ve been contacting them for a simple history of my services done through them and I’ve been getting the run around since. Every day it’s a different reason why I can’t get it sent to me. Either an excuse or I get hung up on by their service department.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. We would like the opportunity to find out how we can better assist you in the future. If you are willing, please contact Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram at (407) 483-7700 .

Good experience with Service department ,

5.0
by Aleksandr on Jun 02, 2022

I have great service with Madison from Service department, he was very professional, and he pay attention to details. Defiantly will be back. Price and Quality on very good level. Purchased my RAM Pro master 2500 in November last year at this Dealership.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario Lo hizo comprar un vehículo.
Respuestas del concesionario

Hi, It is great to hear that we were able to get you back on the road so quickly! Thank you again for choosing Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram and we hope to see you again!

My service visit

5.0
by Alice Webb on Jun 01, 2022

I came in to have my car serviced. Service Tech Matt Grier was very helpful. He scheduled my service and kept me informed on what was going on and how long it would be. Everything went very smoothly. He was so nice and made my service visit pleasant. Thanks,

Customer service 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario No lo hizo comprar un vehículo.
Respuestas del concesionario

Hi, we're glad to hear that everything was completed to your satisfaction, please let us know if there is ever anything else we can assist you with.

HORRIBLE customer service on the phone!

1.0
by sleohr on May 29, 2022

HORRIBLE customer service on the phone!!! I called at 9:19am on Friday 5/27/2022, in possible need of scheduling a service appointment. The person answering told me no one was available to speak with and they would call me back shortly. No One call me back…. I just called several times now, only to be hung up on or immediately put on hold as they recognized my number. I called from a different number and they answered rather than put me on hold. One of the calls they screamed in the background “stop calling back!” I even asked to speak to manager and one days “he wants to speak to a manager” so then they jus transferred me to Sales Dept and the gentleman that answered responds “oh they transferred you to the wrong department” I will never purchase or get a vehicle serviced here! Stay away! So unprofessional

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hello, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. The management here has been notified about your experience and someone from our team will be reaching out to you shortly. Take care!

We are unable to find your contact information based on the information provided in this review. If you would reach out to me directly, I will do everything I can to try to help resolve your issue. Thank you Mike Saunders GM 407/267-1791

After going to 3 dealerships, must read...

5.0
by Carmen Ventura on May 06, 2022

My experience with an outstanding caring and a ALL REAL Salesman, Gage. He does the impossible and does the impossible to walk out with a car for sure! He knows his job very well and he knows all the ins an out in order to make it happen for us. Credit was not the greatest, however, Gage doesn't give up, doesn't take no for answer (we were denied) so he came back and restructure the loan by adding a different code signer which worked out well for us, better payment amount and we were super happy. He makes you feel like family, I saw him go way out of his way, with my own eyes! We had a 5:30pm appt with him but he reached out to me before my appt, to advise that he was running a little late, again, super CONCERN about our wait time. He advised us that when we arrive, he had reached out to co-workers which will assist us (super apologetic for running late) and that he will be arriving soon. He wanted to make sure that his co-workers got us started with loan paperwork required and by getting us ready to sign off to the loan with the loan closer. After his arrival, again, going out of his way for ALL of his customers. He had shared with me that he was picking up children from school for another customer that was buying and signing for a car loan. Gage has a big red heart and truly take his job serious and truly cares. He is so honest, and he will provide you with his honest opinion which by sharing his opinion with us, is how we got the approval. I can't stress enough of how he made a difference in our lives. We had been to 3 other dealerships and was offered an approval but with high payments. Again, Gage new how to restructure the loan in order to make it happen. BEST OF ALL...HE DOESN'T GIVE UP! Love that...I'm not one to write reviews but I had to give a shout out to this salesman "Gage". Thank you Gage!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario Lo hizo comprar un vehículo.
Respuestas del concesionario

Hi Carmen, thank you so much for your feedback! Gage will be very happy to hear about your kind words and high star rating! As one of our valued customers, we want to sincerely thank you for your business and we hope to see you here again down the road! Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram (407) 483-7700

Horrible done purchase from them

1.0
by Frances caraballo on Abr 29, 2022

I would like to speak to a manager in regards of a vehicle purchased, I am extremely disappointed, when I purchased they vehicle with Levi smith I was told the vehicle was in great conditions had gone through a 5 point inspection and nothing was wrong with it. 5 days later the vehicle turned the check engine light was leaking transmission fluid I called Levi and text him about the issue, spoke with Dylan who advised me to bring the vehicle in both which I told the vehicle was shaking badly and had a bad thermostat I took the vehicle in was told by the “mechanic “ which is a joke that it has no issue they thermostat was the only thing that needed to be replaced. I asked about the shake and was told to bring it in 30 days when the warranty kicked in. So I waited the shaking got so bad I got a diagnostic and was advised the vehicle needed motor mount and transmission mount both which are covered by the insurance, two days later I receive a text from Marlene telling me the mechanic stated the engine mount and transmission mounts are not the issue. That same day I drove to napleton spoke with jay who stated the mechanic diagnostic was a bad cabin air filter and right axel seal. Which is pretty funny because the picture send to me clearly show the mount are bad they are off the bus hung I asked to speak with the mechanic and was told he was in lunch but I would get George who did a tork test let’s say the car literally clapped back but that wasn’t enough he stated the mounts are good I had him sit in the car put it on drive the car began to shake I then proceeded to tell him drive it it stops that’s a bad mount. I was sold a lemon and lied to from day one. And I’m being expected to pay for this and keep the vehicle. Which cost me a wonderful 50k I need to speak to a manager about this horrible service.

Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario Lo hizo comprar un vehículo.
Respuestas del concesionario

Hello Frances, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We appreciate you bringing this experience to our attention. If you are willing, please contact us at (407) 483-7700 so we can work towards a resolution. We look forward to hearing from you. Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram (407) 483-7700

Horrible car services the mechanic have no idea what is

1.0
by Caraballo.frances on Abr 29, 2022

Horrible car services the mechanic have no idea what is going on with your vehicle I took my car in 5 days after purchasing it spoke with the sales persons and service dept advised them the car was shaking and turn on the engine light. Waited a week to get in to be seen the vehicle had a transmission leak, thermostats went bad and shook horrible. The thermostat was replaced and I was told nothing was wrong with the transmission but I would have to wait 30 days to use the warranty on the vehicle. I waited since I had to get my oils changed around the same time I call and get told 2 weeks out for an appointment I take the vehicle in with a diagnostic of bad motor and transmission mounts which caused the problem. Was told the problem was a cabin air filter. I showed the mechanic where the issue was and what it needed it is still in their shop trying to get fixed the photos that the technician send to my phone clearly show bad mount that’s have nothing to do with a cabin filter they are horrible take your business somewhere else

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi, we appreciate your honest feedback about your recent visit. We take our clients' comments seriously and would appreciate the chance to discuss your experience in more detail. Please contact our manager, so that we may ensure your experiences with our dealership are more pleasant moving forward. Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram (407) 483-7700

This is just amazing how the vehicle has been in the Napleton dealership since April 26 and yet not fixed or response from manager. Who said please call me directly yet the number is invalid just pathetic time to get an attorney and maybe then the vehicle will get fixed or replaced

Come into Napleton CJDR and ask for Edwin Cabreja.

5.0
by morandostephanie on Abr 26, 2022

Come into Napleton CJDR and ask for Edwin Cabreja. He goes out of his way to make sure you have the best car shopping experience. Thanks, Edwin!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hello, thank you so much for your feedback! Our team member Edwin will be very happy to hear about your kind words and high star rating! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels! Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram (407) 483-7700

Joshua J was an absolute pleasure to work with!

5.0
by lena Burrell on Abr 18, 2022

Joshua J was an absolute pleasure to work with! He helped me save money and get in to a new car! Thanks Josh!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi Lena, thank you for your positive review. We're glad to hear that you found our team here at Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram so helpful in the purchase of your new vehicle. We hope you continue to choose us for all your automotive needs! Take care!

Service department sucks!

1.0
by Garysexton2020 on Abr 03, 2022

Service department sucks! Worst experience ever. Messed up on a recall test twice and then never sent in the results to Jeep head quarters. Now my cars messing up from the oil consumption recall and head quarters is pissed. They told me not to use this Kissimmee location for the large amount of issues they receive. Straight from the top. Drive farther for a different location. They also fake reviews on google. Every time they get 1 star reviews they have fake accounts leave reviews that are the same wording. Horrible place. Hope this helps save someone’s car!

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. Please reach out to us at (407) 483-7700 when you have a chance so we can discuss your concerns in hopes of resolving this matter to your satisfaction. Napleton's Kissimmee Chrysler Dodge Jeep Ram (407) 483-7700

That was your third chance to resolve the matter. I also noticed every time you get a bad review on google you get 2 five stars with the exact same comment. Haha. This location is a joke. I reported you to jeep headquarters and they got me set up with the other Jeep location in hopes of getting quality service.

La información sobre los vehículos proporcionada en este servicio la suministra el vendedor u otros terceros; Auto.com no es responsable de la exactitud de dicha información. Auto.com proporciona este servicio y los materiales sin declaraciones ni garantías de ningún tipo, ni expresas ni implícitas. Consulte nuestras condiciones de uso para más detalles.