Central Houston Nissan

4.2

Horario de funcionamiento

Service
Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
7:00am–4:00pm
Sunday
Closed
Sales
Monday
9:00am–9:00pm
Tuesday
9:00am–9:00pm
Wednesday
9:00am–9:00pm
Thursday
9:00am–9:00pm
Friday
9:00am–9:00pm
Saturday
9:00am–9:00pm
Sunday
Closed

Coches en el lote

113 coches disponibles Ver todos los coches

Opiniones del concesionario

4.2
Rating and reviews of Central Houston Nissan are from Cars.com and DealerRater.com

1420 reviews

The service representative I spoke to today was rude for

1.0
by Taelor on May 16, 2022

The service representative I spoke to today was rude for no reason. I called to ask about sensors on my windshield. I asked a follow up question and he responded “I guess you weren’t listening.” He said his name was Simon.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi Taelor, we can assure you that we do not find this type of behavior acceptable, and we would like to address the situation you have described. When you have an opportunity, please reach out to James Adams, Owner Loyalty Manager, at experience@centralhoustonnissan.com so we can try to restore your confidence in our business. Thank you again for taking the time to reach out to us, and we hope to hear from you soon.

I had the worst experience with this dealership.

1.0
by Kendra on May 05, 2022

I had the worst experience with this dealership. Their BBB rating is awful. BBB has a red-letter warning about this dealership for deceptive practices dating back to 2017. I found a car online with them and went in based on the price. I sat in the dealership for a bit over 4 hours! Price of car and amount I VERBALLY agreed to finance were grossly inflated on sales contract. I was rushed through signing with ZERO explanations of added fees etc. Unfortunately, I didn't catch it. Now I have a 2016 car that is costing me over $44,000. I'm a single mom of four and this is breaking me. So shameful that a dealership can't be trusted and is taking advantage of people. This doesn't even begin to describe the calls, emails, and promises for free oil changes and paint chip repairs that were NOT honored.

Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi Kendra, we regret to hear that your experience with us was not a more positive one. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to James Adams, Owner Loyalty Manager at experience@centralhoustonnissan.com at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one. We hope to hear from you soon.

Roderick Pettway is the reason I give CHN a 5 star

5.0
by shale0212 on May 02, 2022

Roderick Pettway is the reason I give CHN a 5 star rating. He is a man of his word!”He does what he says he will do.” He is always pleasant and upbeat!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

Horrible communication

1.0
by Melissa zubia on Abr 29, 2022

Hello I went because I got a letter and I know they work with what letter says just to get you through the door but xxxx talk about a scam to gen I left with a new vehicle March 22 then felt so taken advantage of one I left I fixed a few things a week later I had to go back and resign and now April 1 was my next signing but this whole time they did nothing and when I tried calling to ask questions I was never able to get a hold of the people I needed to please please don’t go here horrible manipulative people trust me I have three people in my family that are car sales managers and they said why did ou not come to me they took advantage of you and here I was trying not to bother my family well I regret my purchase and sucks not to be happy about a new car. On top of everything they miscommunicated so much it was ridiculous well I put it on here becuse i am begging you to punid your a single mother do not go here.

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 1.0 No lo hace Recomendar este Concesionario Lo hizo comprar un vehículo.
Respuestas del concesionario

Melissa, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. It is discouraging to learn of this matter. Your feedback helps us learn more about how we can make experiences like your better. Thanks for bringing this matter to our attention.

We had such a great experience at Central Houston Nissan,

5.0
by heidi.muro on Abr 28, 2022

We had such a great experience at Central Houston Nissan, we were helped by Alex Rodriguez. Great service, will definitely be back. Thanks, Alex!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi Heidi, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Thank you so much for your feedback! We hope you have a great day!

Ms. Brandy and John has worked very hard to get me

5.0
by jenkinsashley072@gmail.com on Abr 23, 2022

Ms. Brandy and John has worked very hard to get me approved for me a vehicle and there customer service and professionalism was perfect and I would recommend my family and friends to come and ask for these two who took there time and made sure I was satisfied......

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hello, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Central Houston Nissan. We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

not happy

3.0
by M. Campbell on Abr 21, 2022

i have been to them two times and I loved the service. This last time I was not happy. They did not ask me if I wanted a tire rotation and did not honor my appointment. when we left after the oil change, they texted me to say we missed our appointment. I told the guy we had an appointment and he said , don't worry I got this. when we got home my airbag lite was on, it was not on when we took the car there. I call and told them and he said it would be $250 to check. i will not be going back there again.

Customer service 3.0 Quality of repair 4.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 3.0 No lo hace Recomendar este Concesionario No lo hizo comprar un vehículo.
Respuestas del concesionario

Hello, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We would like an opportunity to make this up to you. If you are willing, please reach out to James Adams, our Owner Loyalty Manager, at experience@centralhoustonnissan.com so we can work towards a resolution.

This dealership is AMAZING.

5.0
by mitch374 on Abr 09, 2022

This dealership is AMAZING. I dealt with Alex in service. None better!! I was getting the run around from my insurance company. They persisted working on my behalf for over a month until there was an adequate resolution. They will work for you and will do whatever is needed. Kudos to Alex for keeping me informed along the way. He is a rock star!!!!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Central Houston Nissan! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

This place is awesome they helped me Trade out of my 2019

5.0
by tiffdeck30 on Abr 08, 2022

This place is awesome they helped me Trade out of my 2019 Nissan sentra Sv for brand new 2022 Nissan altima SR for 500 down and they were able to get my husband into a 2022 Nissan sentra Sv black for 0 down. Wow I will send anyone here if they need a car they have the best customer service ever Mr. Steve from sales was awesome Mr. Gutierrez I think he was the sales manager but anyway he was awesome and Mr. Jose From finance was awesome.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

I will say it again this is an awesome dealership I clearly see the difference their customer service is impeccable you can't ask for a better dealership to buy a car from

I went there with the intention of getting an an oil

5.0
by tiffdeck30 on Abr 08, 2022

I went there with the intention of getting an an oil change and an inspection sticker and I left there in a brand new car trading in my old one Mr. Steve from sales was awesome Mr. Gutierrez who was also from sales was amazing and Mr. Jose from finance was top notch. That was the best customer service experience ever had. I will definitely recommend this place to anyone who needs a car

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Lo hace Recomendar este Concesionario
Respuestas del concesionario

Hi, we appreciate your positive review about your recent experience with us! Thanks for the recommendation, and have an amazing day!

You as well

La información sobre los vehículos proporcionada en este servicio la suministra el vendedor u otros terceros; Auto.com no es responsable de la exactitud de dicha información. Auto.com proporciona este servicio y los materiales sin declaraciones ni garantías de ningún tipo, ni expresas ni implícitas. Consulte nuestras condiciones de uso para más detalles.