Volkswagen of Orland Park

4.7

Hours of Operation

Service
Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed
Sales
Monday
9:00am–9:00pm
Tuesday
9:00am–9:00pm
Wednesday
9:00am–9:00pm
Thursday
9:00am–9:00pm
Friday
9:00am–9:00pm
Saturday
9:00am–6:00pm
Sunday
Closed

Cars on the lot

110 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.7
Rating and reviews of Volkswagen of Orland Park are from Cars.com and DealerRater.com

1161 reviews

I like this dealership and I’ll be a regular customer and...

5.0
by YAZAN.H.ALKHUZAI on May 19, 2021

I like this dealership and I’ll be a regular customer and get my future cars from them . I highly recommend them and recommend VW cars if you want to buy a car

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your business and taking the time to submit your review.

They took care of my car quickly without an appointment....

3.6
by MURPHYKA59 on May 19, 2021

They took care of my car quickly without an appointment. I asked about the warranty for the battery and he told my 3 years with the cost of labor. 5 years paying for a reduced cost. He had already left when I came for my car. I asked for a printed copy of the warranty, another guy said the parts carried a 1 year warranty. He didn’t know why I would think that as if I made the whole thing up. I looked up the warranty policy online and it outlined more than 1 year. I bought that car in 2004 and always had it serviced there. Maybe I should look for another resource.

Customer service 3.0 Overall experience 3.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

We apologize that you experience the issues and appreciate the feedback. We have informed our Management of your situation as well. If there is anything else we can do for you, please contact us directly. Best Regards, Volkswagen of Orland Park

Sergio always takes good care of me and explains what my...

4.8
by d.nykiel on May 18, 2021

Sergio always takes good care of me and explains what my vehicle needs and the technicians take great care of my CC. Never any surprises.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your business and taking the time to submit your review.

I arrived at 4:25 pm for an oil change. Caesar told me...

2.0
by BOLDTT on May 18, 2021

I arrived at 4:25 pm for an oil change. Caesar told me they may not be able to service the car because I didn’t have an appointment. I told him the website does not require an appointment appointment. I then was told the wait would be 1.5 to 2.0 hours. I was told the oil change for my 2018 VW atlas 4 cylinder would be 120.00 dollars. I asked if there were an coupons and was told sorry no. That sounded high but I agreed. I went up stairs for my 2.0 hour wait to find I was the only customer waiting. While I waited I called the following dealers and obtained their oil change prices. Autobahn countyrside -89.00 oil change VW of Oak Lawn. - 99.00 oil change Vw of Elmhurst. - 93.00 oil change I waited 1.5 hours for my oil change then asked why orland park was the highest price for oil changes. Caesar just so happen to at the time find a 20.00 off coupon. Whole thing appears to be an inflated scam. How can your dealership be 20-30 dollars more than other local dealers. I was not satisfied and will not be returning.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Hello, We sincerely apologize that you are not happy with your experience with the Service. We have passed your concerns to our Management to further review the situation. Please contact us directly at acroucher@ghabenautogroup.com to discuss the issues directly. Best Regards, Volkswagen of Orland Park

I like coming there The service is very good And they...

4.4
by CRAIGCJ182 on May 17, 2021

I like coming there The service is very good And they always have coupons and the price is very good And they take daytime with your car

Customer service 4.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your business and taking the time to submit your review

First the bait and switch. They offered a car at $18,270....

1.2
by sergeant.white on May 15, 2021

First the bait and switch. They offered a car at $18,270. I asked, “It’s a bit of a drive. Will you hold the Jetta for us?” “Yes, come on in, I’ll be waiting for you.” The car wasn’t there and they came at us with an offer on payment alone. I said I want to see the numbers. Then they show up with the numbers $19,212. I told them they quoted me a lower number and they told me the car sold. This one was a higher price but had zero changes on options, year, accessories, etc. Next the nasty $995 security module they sneak in the deal. I had to physically get up to walk out after an hour of negotiating this one out of the deal. They reluctantly took it out. Finally the hidden $1,000 charge. Last, we waited four hours to see the finance guy who had one last truck up his sleeve. All the numbers were good, except the $1,000 add on for protection. Brake pads, rotors, battery, wipers, etc covered for 3 years/30k. “No thank you”, I declined. “This is mandatory.” they informed me. They would not back down. BEWARE AFTER ALL THE NEGOTIATIONS ARE DONE THEY PLAN TO STICK YOU WITH ANOTHER $1,000 CHARGE, NON NEGOTIABLE. I couldn’t be more unhappy. I have made a formal complaint to VW.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your business and taking the time to submit your review. I am sorry to here about your experience and would like to discuss it with you at your convenience. Sincerely, James Subka

My overall dealings there was fantastic. I will...

4.5
by J.PALM1 on May 15, 2021

My overall dealings there was fantastic. I will definitely refer family and friends there... The management team and service department is awesome. I will be back in the future

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your business and taking the time to submit your review.

Everything was great. I was ahead of the game for service...

4.8
by LADYREESIEMOORE on May 15, 2021

Everything was great. I was ahead of the game for service so I just a car wash and the checked the tire pressure for me.

Customer service 5.0 Overall experience 4.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your business and taking the time to submit your review.

We have a 2001 Passat, very low mileage and it runs well....

1.0
by Passat Owner on May 15, 2021

We have a 2001 Passat, very low mileage and it runs well. We took it in for an oil change and also inquired about an oil leak. After inspection, we were told that there was so much oil on the engine that it would be impossible to tell where leak was coming from. We were quoted almost $3000 with no guarantee that they would even be able to find the leak. The service representative asked us what we wanted to do with the car. (Keep it and maintain it, of course!) When we asked to have the car washed, which is usually a courtesy given with an oil change, we were told it would take 40 minutes. To add insult to injury, forty minutes later when the car was released to us it was still dirty.

Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

We apologize that you are unsatisfied with your experience. We take our customer's feedback very seriously. We have informed our Managers of your situation. Please contact us directly at acroucher@ghabenautogroup.com as we can discuss further. We look forward to hearing from you.

great service representative, quick service, great job...

4.6
by KRYZ on May 12, 2021

great service representative, quick service, great job washing the car after the service as well, price for service was high and coupons were not competitive with neighboring VW dealers

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for the comments. We are thrilled you had a great experience. We have passed your concerns to our Managers in regards to the pricing. Thank you for visiting Volkswagen of Orland Park.

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.