Toyota of Lincolnwood

4.0

Hours of Operation

Service
Monday
7:00am–7:30pm
Tuesday
7:00am–7:30pm
Wednesday
7:00am–7:30pm
Thursday
7:00am–7:30pm
Friday
7:00am–7:30pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
8:00am–5:00pm
Sales
Monday
9:00am–9:00pm
Tuesday
9:00am–9:00pm
Wednesday
9:00am–9:00pm
Thursday
9:00am–9:00pm
Friday
9:00am–9:00pm
Saturday
9:00am–7:00pm
Sunday
Closed

Cars on the lot

340 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.0
Rating and reviews of Toyota of Lincolnwood are from Cars.com and DealerRater.com

639 reviews

I would not recommend anyone getting their car serviced

1.0
by Small e3072 on Mar 30, 2022

I would not recommend anyone getting their car serviced at this dealership. I took my vehicle in for an oil change. They tell me about maintenance I need done to my car which had just been done previously at my regular Toyota dealership. I get the 60,000 mile service which they charged me $574. The attendant then tries to sale me more services. I even got a phone call trying to convince me with even more services,I decline. I took my vehicle in with no issues, now my vehicle drives rough, the rear end jerks hard and fells like it’s going to flip over. The summary of my inspection was false, I’m taking my vehicle and previous summaries of inspection back to my regular dealership along with the summary I received from Lincolnwood Toyota, to see who is lying but my heart is with Lincolnwood. I have always felt safe in my vehicle until Lincolnwood Toyota serviced it.

Customer service 2.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Hello, we strive for exceptional, and we're disheartened to know you are displeased. Thank you for sharing your concern, and we hope to resolve this with you. We encourage you to contact us at Customercare@leaderauto.com at your earliest convenience. We hope to hear from you soon.

Greed

1.0
by P on Mar 29, 2022

Lot that charges exorbitant amounts over MSRP + mandatory dealer add-ons to take advantage of a preexisting supply shortage. Pure greed as a business practice. The employees I interacted with were incredibly nice and helpful, but it’s dealerships like this that make the supply shortage worse. Cars that should be sold are sitting on the lot til they find someone desperate or gullible enough to play ball.

Customer service 5.0 Buying process 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hello, thank you for taking the time to voice your concerns. We want to assure you of our open and honest business practices. Please reach out to us at Customercare@leaderauto.com to discuss this further. Thank you.

Don't waste time with this dealer

1.0
by A on Mar 28, 2022

Talk to Manager Erik,he price toyota tundra $ 35K more from sticker price RIDICULOUS ,how Toyota let this dealer price like that.$ 85K for MSRP 50K truck

Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hello, thank you for taking the time to voice your concerns. We want to assure you of our open and honest business practices. Please reach out to us at Customercare@leaderauto.com to discuss this further. We would appreciate another opportunity. Thank you.

Javier Silva was very friendly,helpful and answered all

5.0
by Ban on Mar 27, 2022

Javier Silva was very friendly,helpful and answered all my questions I really appreciate him Great service.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Ban, we're glad to hear that you were very satisfied with our services. Thank you for working with us at Toyota of Lincolnwood and we hope you have a great day.

Beware.

1.0
by Sburrows on Mar 27, 2022

Beware. The service people at this place will do what they call work without asking you, then bill you for exorbitant sums. They do not explain their policies and procedures. We were billed over $500 for an “inspection” we never agreed to, and didn’t even know about until they hit us with a potential bill for over $2000. Though we declined some of those “services,” we still had to pay for the privilege of having them figure out in how many ways they could bill us. We will never patronize this place again, and will actively warn people to avoid doing business there.

Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Hello, thank you for taking the time to voice your concerns. We want to assure you of our open and honest business practices. Please reach out to us at Customercare@leaderauto.com to discuss this further. Thank you.

They tried to charge me $10k over Msrp for a Toyota

1.0
by MaryD on Mar 25, 2022

They tried to charge me $10k over Msrp for a Toyota Corolla. It was a terrible experience.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

“Steer” clear of this “lot.”

Hello, we are disappointed to hear you had a poor experience. Customer satisfaction is our top priority. We would like to hear more about your visit. Could you please email Customercare@leaderauto.com with more details of what happened?

Great Sales Team!

5.0
by John Bennett on Mar 18, 2022

Great salesmanship!! Shoutout to Pat for being patient and understanding with me while I chose my vehicle! Ask for Pat when buying a car here.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

John, our team thanks you for taking the time to leave us your review! We are so happy to hear that you had a fantastic experience with our team at Toyota of Lincolnwood. Have a great day!

Anthony helped me get into a brand new Highlander Hybrid!

5.0
by Pglatz on Mar 11, 2022

Anthony helped me get into a brand new Highlander Hybrid! Very happy especially with the way these gas prices are trending. Thank you Anthony!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hello, we truly appreciate your feedback and are glad that Toyota of Lincolnwood was able to help work through your case. We hope to work with you again; take care.

Had a great experience dealing with Albert.

5.0
by Mattjur on Mar 05, 2022

Had a great experience dealing with Albert. He made my visit very enjoyable and I will be sure to recommend him to my friends and family.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hey there, thank you for your kind comments about our staff here at Toyota of Lincolnwood . We truly are committed to ensuring the satisfaction of our clients and are happy that you had a positive experience. Thank you for the feedback; have a wonderful day.

Great customer service !

5.0
by Jon on Feb 26, 2022

Great place, the salesman Pat answered all my questions. Very helpful with looking for a new car and tmy needs for it Definitely recommend this place

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Jon, we are happy to hear that the Toyota of Lincolnwood team was able to represent you with professionalism and efficiency. Thank you for your kind comments, and we hope you have a great day.

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.