The Internet Car Lot

3.5

Hours of Operation

Service
Monday
9:30am–5:00pm
Tuesday
9:00am–6:00pm
Wednesday
9:00am–6:00pm
Thursday
9:30am–6:00pm
Friday
9:30am–6:00pm
Saturday
9:30am–5:00pm
Sunday
Closed
Sales
Monday
9:00am–5:00pm
Tuesday
9:00am–6:00pm
Wednesday
9:00am–6:00pm
Thursday
9:00am–6:00pm
Friday
9:00am–6:00pm
Saturday
9:00am–6:00pm
Sunday
Closed

Cars on the lot

248 cars available See all Cars

Dealership reviews

3.5
Rating and reviews of The Internet Car Lot are from Cars.com and DealerRater.com

8 reviews

We love our new Armada!

5.0
by Jaimie Juarez on Apr 02, 2021

The entire staff was great today with helping us! We weren't planning on buying a car today, so we had brought our kids with us, and they were extremely patient with all of us! They gave my kids all sorts of goodies and entertained them while we were doing paperwork. It didn't feel like we were being SOLD on a car....they were very much just helping us buy one and that is why we decided to go through with the purchase.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you so much Jaimie and congratulations on your awesome new Armada! You and your family were an absolute pleasure to work with as well! Please come see us next time you're in the market for your next vehicle!

They were very personable!

5.0
by Lana on Mar 24, 2021

Katie sold my business multiple vehicles and we love them! We will be back for more! They were very friendly and accommodating while we were there shopping. Cookies and all!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you very much Lana! Congratulations on the new vehicles and we would love to keep helping you in the future! You're an absolute pleasure to work with as well!

Bad service

1.0
by Sergio Garcia on Mar 20, 2021

I was looking to buy a Tesla from this place and they would barely even let me look at it. They wouldn’t move it to a spot where it wasn’t crowded to get in the car and check it out.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hi Sergio, you absolutely were allowed to look at it and test drive it. We were just trying to explain to you that per our insurance, we could not allow your little children to be in the car in car seats. We're more than happy to setup a time for you to come back and drive the car at your convenience. Thank you!

Great Experience

5.0
by Rebecca on Dec 25, 2020

Katie, Billy, and Emily were awesome! They got me a great deal without being overly pushy. I would recommend them to anyone. They got me approved quickly and got a great rate as well as a warranty.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you so much Rebecca for the kind review! You were an absolute pleasure to deal with as well! Congrats on your new car and please come see us next time you are in the market for a new vehicle!

Excellent dealership, Very professional.

5.0
by Jeff D on Nov 19, 2020

I recently purchased a car from The Internet Car Lot and I could not be happier. Last month, I began to look for a car that would be better suited for winter, but I wasn’t quite sure of exactly what I wanted. I was attracted to The Internet Car Lot due to their large selection and user friendly website. As I walked in the door, I was promptly greeted by the sales staff. I informed them of what I was looking for in a vehicle and they spent a generous amount of time trying to find a vehicle that best suited my needs. After finding the perfect vehicle, I was quickly approved for financing, plus I was given a very fair price on my trade in. The whole process was great, and the car has been very enjoyable. I would definitely recommend this dealership. My experience was a very low stress event, and I will definitely be back in the future when I am in need of a different vehicle.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you very much Jeff! You were a pleasure to work with as well and we're so appreciative we were able to earn your business! Please tell your friends and family about us and come see us next time you're in the market for a new vehicle.

very helpful

5.0
by Becky C on Nov 19, 2020

Everyone I worked with was very helpful and I got a great deal!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you so much Becky and congratulations on your new car! Please come see us next time you're in the market!

Absolute Scam of a dealership!

1.0
by JohnnyB on Oct 31, 2020

Absolute scam of a dealership! We drove almost 3 hours to see a car that we were told was "extremely clean." There was not one single body panel with an area greater than 6 square inches that did not have a scratch or a dent. When we arrived, the car looked as though it had been out driving through a cornfield. The man in the dealership gave us $10 to go get the car washed. I truly believe they got it dirty on purpose to try and hide all of the body damage. It was a HUGE waste of our time, and they did not even apologize! BUYER STAY AWAY!!!!

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

We searched our customer database and we do not have a "JohnnyB" as a customer that has ever contacted us or visited our dealership. Without a valid name, we're unable to research this review. Please note, we have a carwash service that comes twice per week to clean all of our vehicles. They're resurfacing the road next to us and there is a great deal of dust lately to deal with. We are doing our best to combat this but it's very difficult with the neighboring construction and little precipitation we've had lately. We photograph all of our vehicles fully detailed in the natural sunlight as to never cover up the condition of the vehicles. We take on average 45 pictures of each vehicle including pictures of every exterior body panel. If you need anything further, please contact us directly. Thank you.

To Josh Evelott

1.0
by Dave Matthews on Oct 22, 2020

I was interested in a used car which has a rebuilt/ washed title. Buyers Beware this dea!reship would not refund my deposit of $500. after I drove over 400 miles to test drive. Most insurance companies will NOT Unsure a car with a rebuilt title. This dealership should is flim flam and out to take advantage of customer.😡

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hi Dave, we do not have "washed titles." You put down a $500 deposit to hold a car for over a week off the market blocking other buyers and then informed us you only had a loan approval letter from your bank and wanted to take the car without payment. We explained to you we could assist in getting you financed and we got you approved quickly but then you told us you changed your mind over financing issues with your bank. Since there were no issues with the vehicle, the deposit was non-refundable as other buyers were turned away reserving the car for you. As a goodwill gesture, we informed you the deposit will remain on file with all of our dealerships indefinitely so you may apply towards any other vehicle. Thank you.

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.