Tenvoorde Ford

4.6

Hours of Operation

Service
Monday
7:00am–5:00pm
Tuesday
7:00am–5:00pm
Wednesday
7:00am–5:00pm
Thursday
7:00am–5:00pm
Friday
7:00am–5:00pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed
Sales
Monday
8:00am–8:00pm
Tuesday
8:00am–8:00pm
Wednesday
8:00am–8:00pm
Thursday
8:00am–8:00pm
Friday
8:00am–6:00pm
Saturday
8:30am–5:00pm
Sunday
Closed

Sales Team

Mike Asperheim headshot

Mike Asperheim

Service Advisor 4.6 (276 Reviews)
Barry Jensen headshot

Barry Jensen

Service Advisor 4.8 (221 Reviews)
Dealer Experience 12 years
Dealership Experience 6 years
Russ Hoeschen headshot

Russ Hoeschen

Quick Lane Service Advisor 4.7 (160 Reviews)

Cars on the lot

161 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.6
Rating and reviews of Tenvoorde Ford are from Cars.com and DealerRater.com

2011 reviews

The service department Robert was very helpful and let me

5.0
by JOHN878FISH on May 13, 2022

The service department Robert was very helpful and let me know about everything that they did to my truck and he was very nice person about everything that they did.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thanks for highlighting some of our staff who helped make this such a great experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

It was ok.

4.0
by alanglatzel3 on May 12, 2022

It was ok. Could be better though. Hope this review helps you in the future.

Customer service 5.0 Overall experience 4.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

We appreciate your honest feedback, as we are always looking for ways to improve. We would like the opportunity to find out how we can better assist you in the future. If you are willing, please contact Phil Waxon at pwaxon@tenvoordeford.com.

Jade and Bob were so easy to work with when our

5.0
by DAV MN Transportation on May 11, 2022

Jade and Bob were so easy to work with when our organization put in an order for two Transits. They were upfront and honest about the time it was going to take for the vehicles to arrive and gave us some background on WHY it was going to take so long. When I checked our online portal and realized one was being shipped to the dealership Jade has the information within 4 minutes and sent over the details and supplied his direct contact number for future inquiries to save time and hassle going through the call tree. Hands down great experience and would recommend their team to anyone!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thanks for highlighting some of our staff who helped make this such a great experience! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

We had Quick and easy to booking our oil chnge online

5.0
by mikesueoachs on May 11, 2022

We had Quick and easy to booking our oil chnge online and had a good customer service checking person. Also offered options too Thanks!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi, we are very happy we could provide you with a positive experience! We hope to be of service to you again in the future.

I have always received great service at Tenvoorde Ford,

5.0
by MAGGIE.MAE.PLANTE on May 06, 2022

I have always received great service at Tenvoorde Ford, no matter, when I go there. They are very professional, courteous and polite and get the job done in a timely fashion.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

We always strive to provide top-quality service to every guest, and are pleased to hear that you enjoyed your experience! We sincerely thank you for the positive review, and look forward to seeing you again soon!

Bad car dealer

1.0
by David smith on May 02, 2022

We leased a car at the end of the lease they tried to tell us they can only give us only the amount we owed , so we bought it and they never transferred it, and made us buy tabs at $300.0 and never received them, so we had to go the dmv and buy them tenvoorde ford is out to rip peaple off , stay away

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall facilities 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

David, as I wrote on Peggys 1-star Google review for this situation, we apologize. When buying out your lease on 4/14 we needed to payoff the entire vehicle to obtain the title from Ford Credit. We submitted the payoff electronically the day you signed paperwork. We then waited to get the title from Ford Credit. We cannot process the registration without the title. Once we got the title we sent it to the county clerk the next business day. The county clerk told us the paperwork we submitted was approved and processed shortly after you went and paid for your own registration. We contacted the clerk and was able to reverse our payment and Nick contacted you yesterday, 5/2, to let you know we were issuing you a check for the amount we charged you for the registration. The mistake we made was not giving you a 21 day temporary permit and if someone told you to handle it with the DMV. We had it handled with the DMV but not before your tabs expired. The titling process is much faster when we have a title and don’t have to depend on a bank to mail it to us. At this point we have a check to mail you or you can pickup so you will be made whole. We believe better communication and a little more patience would have resulted in a better experience. If you would like to discuss the situation further please contact the general manager David Rodriguez at 320-251-0540

My bill has been incorrect several times now and I’ve

3.0
by njloeh on May 02, 2022

My bill has been incorrect several times now and I’ve called in on it twice, one time never got a call back. Then when I called in a second time they must have been in a hurry because the rep just hurried me off the phone and said he would fix. Now I received my invoice again and there was no detail of the charges just that I owed close to 1500 but it should have been 500 or close to it.

Customer service 3.0 Overall experience 3.0 Does not recommend this dealer.

Had both Fords in for a recall and they had both done in

5.0
by JEREMYZWACK on Apr 28, 2022

Had both Fords in for a recall and they had both done in one day

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi, we are very happy we could provide you with a positive experience! We hope to be of service to you again in the future. Thank you, and have a fantastic day!

Very satisfied with.

5.0
by KJANSENBUILDERS on Apr 27, 2022

Very satisfied with. The service also was nice to get a loaner car I live 30 mile away

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi, we are very happy we could provide you with a positive experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

They don’t communicate very well Amongst themselves.

2.0
by hansen.will12 on Apr 27, 2022

They don’t communicate very well Amongst themselves. They are very slow on repairing your vehicle.

Customer service 3.0 Overall experience 2.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

We appreciate you bringing this experience to our attention. If you are willing, please contact Phil Waxon at pwaxon@tenvoordeford.com so we can work towards a resolution. We look forward to hearing from you.

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.