Serra Cadillac of Traverse City

4.1

Hours of Operation

Service
Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–3:00pm
Sunday
Closed
Sales
Monday
8:30am–7:00pm
Tuesday
8:30am–7:00pm
Wednesday
8:30am–7:00pm
Thursday
8:30am–7:00pm
Friday
8:30am–6:00pm
Saturday
10:00am–3:00pm
Sunday
Closed

Cars on the lot

52 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.1
Rating and reviews of Serra Cadillac of Traverse City are from Cars.com and DealerRater.com

9 reviews

Wonderful and extremely professional.

5.0
by Happympl on Sep 08, 2022

Wonderful and extremely professional. I live in a different state and wanted to have a car checked out by a mechanic. He sales person took the item to the mechanic and returned it back to the lot after he was finished inspecting it and giving me a report. She was so nice wrote the whole interaction. I would highly recommend this dealership!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

Serra Cadillac highly recommended

5.0
by B Moran on Jun 13, 2022

My experience with Michael Sova was A-1! I started working with him a year ago, inquiring on used Cadillacs. Test driving etc. I took a break from car shopping... And then.....the perfect Cadillac became available! A brand new 2022 XT5. I immediately signed on the dotted line and brought the beautiful vehicle home. Michael explained everything, got me a great price, and kept me updated continuously throughout the process. Then sat in the car with me to explain the features and hook me up with OnStar and Bluetooth connections. I recommend Michael for your new or used car shopping and purchasing.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Cadillac CT4

5.0
by Adolfo Yanez Jr on Apr 13, 2022

Christie was awesome! So was the whole staff, from sales rep to Manger all the way to the final signing, overall it was a great experience and would definitely recommend.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Excellent customer service!

5.0
by Sharon on Jan 19, 2022

Excellent customer service! Quick too! I will highly recommend Mark and Serra’s service dept to my friends and family. You can’t go wrong with this service department.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Great Experience

5.0
by Pat on Apr 12, 2021

Jeneen was great to work with. She answered all of our questions and didn’t try to rush us into a decision as it was taking us some time to make up our minds. Her friendly personality and sense of humor put us at ease. She even stayed late in a pouring rain to help go over all the options in the car after the sale. We would definitely do business with her again.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Worst dealer , bait and switch, read the fine print, they...

1.0
by Thomasholm on Feb 22, 2021

Worst dealer , bait and switch, read the fine print, they will not honor advertised price. Stay away, but they will hound you like a dog, call blocker recommended. Just horrible, if you work there, find another job, life is too short.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Dear Mr. Thomas Holmes, Mike McFarlan here, as you recall we spoke by phone on 2/22/2021 regarding pricing on the 2021 Cadillac CT5. As discussed our website reflects GM employee pricing as noted in the disclaimers, copied here for your review "Serra Price reflects GM Employee Price. Must Qualify. Tax, title, license and dealer fees (unless itemized above) are extra. Not available with special finance or lease offers". We pride ourselves in being transparent in all of our pricing. If you would like to recap our conversation I would be happy to talk by phone and I can be reached at 231-486-0909. Thanks, Mike McFarlan https://serracadillacoftraversecity.adviserly.com/mike-mcfarlan

2013 Subaru Legacy - great deal!

5.0
by Fox&xxxxxx on Jun 07, 2018

Found the (hopefully) perfect car on CarGurus.com...Eric was a pleasure to deal with, and when the tires were found to be bad, Mike threw in 4 new tires FREE. Excellent experience!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

Good Service for a change.

5.0
by doorite on Dec 06, 2017

Everyone we came in contact with was helpful, polite, and seemed to like their job. Serra has done a good job with his personnel at the Cadillac/Audi Service Center. We purchased two new Cadillacs in a row from Dave Kring because of lousy service and lousy attitudes of the last Cadillac dealership in Traverse Ctiy.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your kind words and this wonderful review. When you are in the market for another Cadillac, we would appreciate the opportunity to earn your business at Serra of Traverse City!

BUYER BEWARE

1.0
by dolsforu2 on Aug 29, 2017

BEWARE,BEWARE,BEWARE. I purchased a 2017 Toyota Camery on 8/4/17at full price.. The dealership changed the date until August 1,2017. The White pearl Camery did not have the options that the first Camery I looked at. I was not aware of this because I never was given an opportunity to test drive this car. The dealership put on 210 miles on my new car. I was rushed into an office finish the deal on the care package of the car with Jason. I brought the car home( first time to drive this car). I went through the book to find out this car had no options and was not going to meet my needs. I purchased the car for traveling yet it has no traveling anything in this car. 8/15/17 I brought the car back to dealership explaining that the car would not meet my needs. I put on 181 miles on this piece of junk running back and forth to the dealer because they charged me an additional$10.00 on the paperwork. The manager of Serra Dealership threatened to call the police because I was upset they would not find a car that met my needs.I spent $27,033.57 on this peice of junk that does not meet my needs. I hope the owner of this company does not sleep well because he hirtes individuals who screw other people and that is how they make thier money. I would not trust an oil change at this dealership. I had to call my atorney whiler o was sitting in the show room. This is the first new car I ever purchased and do not thin I will buy another one, I have other dealers working with me but i DID MAKE SURE I TOLD THEM HOW I WAS TREATED BY SERRA OF TRAVERSE CITY. I WILL GLADLY GO BACK TO BILL MARSH.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Diane we are sorry you misunderstood the Camry you purchased and the options it was equipped with. You were aware that we dealer traded for this vehicle as it was explained to you. Also, prior to signing your paperwork, you did see and inspect the vehicle. We are sorry that you were confused by Toyota’s owner manual which lists all options for every trim level. Our showroom is always open for customers to return, however your screaming, vulgar language and inappropriate conduct is not appreciated or tolerated, especially with customers present. Best Regards, Serra Traverse City

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.