Larry H. Miller Volkswagen Lakewood

4.7

Hours of Operation

Service
Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed
Sales
Monday
8:30am–8:00pm
Tuesday
8:30am–8:00pm
Wednesday
8:30am–8:00pm
Thursday
8:30am–8:00pm
Friday
8:30am–8:00pm
Saturday
8:30am–8:00pm
Sunday
Closed

Sales Team

Todd Nelson headshot

Todd Nelson

VW Sales Specialist 4.9 (54 Reviews)
Sal  Sierra headshot

Sal Sierra

Service Advisor 4.3 (41 Reviews)
Dealer Experience 7 years
Dealership Experience 7 years
Chelsee Madsen headshot

Chelsee Madsen

Finance Manager 4.9 (34 Reviews)

Cars on the lot

42 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.7
Rating and reviews of Larry H. Miller Volkswagen Lakewood are from Cars.com and DealerRater.com

951 reviews

OVERALL JESUS MORA MADE THE PROCESS SMOOTH AND EASY I

5.0
by Johnny Rocket on May 10, 2022

OVERALL JESUS MORA MADE THE PROCESS SMOOTH AND EASY I WILL DEFINITELY COME BACK* THANKS FOR THE GOOD DEAL! AND THAT SAL GUY HE TAKES A BEATING IN THAT SERVICE POSITION BUT I KNOW EVERY TIME I TAKE IT IN HE MAKES MY SERVICE SMOOTH.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for taking the time to leave a review. It was our pleasure to have given you an efficient and knowledgeable visit. If there is anything else we can do for you let us know. - Devin Schubert, General Manager

I am pleased with Tim Kelley’s sales with my new 2021 Vw

5.0
by Luciano Olivas on Apr 20, 2022

I am pleased with Tim Kelley’s sales with my new 2021 Vw Jetta R-Line, he had the best attitude, went above and beyond expectations well I was there and offered if I needed anything else at the time of the sale and the end of the sale I highly recommend him to anyone looking to buy there first car!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for leaving that great review, Luciano. It was our team's pleasure to have provided a smooth car buying experience. Come back again soon if there’s anything else we can do for you or your new vehicle! - Devin Schubert, General Manager

Chelsee the Finance Manager was the best, she walked me

5.0
by Luciano Olivas on Apr 20, 2022

Chelsee the Finance Manager was the best, she walked me through the paperwork of my new 2021 VW Jetta R-line, welcomed me to the Lakewood Volkswagen, and went way beyond expectations, her attitude was super positive and welcoming I highly recommend and am excited for the next individual who gets to do business with her I had the best experience both finalizing my car and just having a conversation not many people go above and beyond there expectations like she did, I hope this makes its way to her boss as I would love more than anything for her to be recognized for her hard work! Thank you Chelsee for everything you helped with on my visit to your dealership.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for making us a part of your day. Our team was happy to have given you a wonderful experience at our dealership. Please let us know if there’s anything else that we can do for you in the future. - Devin Schubert, General Manager

Absolutely the worst dealership experience of my life.

1.0
by Draegirl13 on Apr 14, 2022

Absolutely the worst dealership experience of my life. A bait and switch from day 1. A seemingly helpful salesperson was quick to reach out but the follow up was abysmal. I waited for 2 days for non existent inspection/service records and they sold it out from under me instead of being honest. Shady practices, terrible customer service. The worst part is the salesman didn’t even have the decency to call me himself. Avoid Tyler, Jason, and Shy at all costs.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Dale, thank you for reaching out. Our team offered you the chance to purchase your intended vehicle, however we were told, by you, that you no longer were interested in purchasing. We sold the vehicle soon after as there was another interested customer. We apologize that the vehicle has already been sold, but we would be happy to assist you in finding another great car. If you would be willing to contact us we would be happy to help you. Thank you for your time. - Devin Schubert, General Manager

Todd was exceptional!

5.0
by scall60 on Apr 12, 2022

Todd was exceptional! What would have been a tricky deal structure, Todd made it easy and uncomplicated. If you are looking for an knowledgeable and exceptional salesman, Todd is your go to!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for the wonderful review. I will make sure Todd gets the recognition he deserves. It was our pleasure to help you find the vehicle you were looking for. We hope you will continue to come to see us in the future! - Devin Schubert, General Manager

I purchased a VW out of state and moved to Lakewood about

4.0
by CJE on Mar 09, 2022

I purchased a VW out of state and moved to Lakewood about 7 years ago. I started going to LHM-VW since that time and bought a new VW from the dealership about 4 years ago. All this is to say, I've been in and out of the dealership and service center many many time with different vehicles and have always enjoyed the professionalism and curtesy that I've received from Sal. He regularly is there when I pick up or drop off my vehicle and is willing to help with questions over the phone when I am unsure if my vehicle needs to come in or not. I don't regularly leave reviews on anything but Sal's service deserves to be recognized and I hope this review makes it to his management team. Thanks Sal for your excellent service!

Customer service 5.0 Overall experience 4.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for that review! It’s good to see that your overall experience with us was a positive one. If you have any questions or concerns about your visit, don’t hesitate to let us know! - Devin Schubert, General Manager

Todd made the process smooth and truly cared that we had

4.0
by traciruether on Mar 03, 2022

Todd made the process smooth and truly cared that we had a positive buying experience. He also took the time to to walk through all the car's features in detail.

Customer service 4.0 Overall experience 4.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for your positive review! If there is anything else that we could have done to improve your visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to work with you again soon! - Devin Schubert, General Manager

No complaints!

5.0
by Gordon Wallum on Feb 26, 2022

No complaints!! Todd Nelson and his team made buying and finding the right car a breeze. Highly recommend.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thanks for choosing our dealership, Gordon! It was our pleasure to provide a top-notch dealership experience. We hope you will continue to come to see us in the future! - Devin Schubert, General Manager

WOW!

5.0
by sara.hefti on Feb 25, 2022

WOW! What a FIRST-RATE experience we had purchasing our 2022 Taos thanks to Tyler Deven. Tyler is a GO-GETTER: high-energy, super responsive, easy to chat with, friendly, and honest. We live six hours away so this entire transaction was done over the phone + video. Within twenty minutes of calling in, Tyler got us a fair price for our trade-in, found the car we had asked about, and helped us to negotiate a great price for it. He then spent the entire following day driving our car to us and helping us finalize paperwork once we met up with him. Tyler is professional, courteous, kind, and willing to go the extra mile (literally) to make your buying experience a pleasure. I HIGHLY recommend working with him. Thank you Tyler, for all of your hard work to make our new car purchase happen. Sincerely, Sara & Stephan Hefti Lander, WY

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for taking the time to review us! I will make sure they get the recognition they deserve. It was our pleasure to provide a top-notch dealership experience and to have given you the trust and honesty you deserve here at our dealership. Your positive recommendation is really appreciated! We hope you will continue to come to see us in the future! - Devin Schubert, General Manager

Dishonest Pricing Games

2.0
by Erik on Feb 11, 2022

Decent customer service spoiled by dishonest pricing games. Asked for pricing on a car listed at $22k and they jacked up the price by $4k. Not only that, they added $1.5k in service charges to get the car in condition to sell. Avoid

Customer service 3.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall facilities 3.0 Overall experience 2.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Erik, thank you for making us aware of your pricing concerns. If you would like to give me a call, we can break down your pricing and ensure that everything was handled properly. I hope to hear from you soon so that we can arrive at a resolution if necessary. - Devin Schubert, General Manager, 303-205-6237

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.