First Class Auto Land

4.3

Hours of Operation

Service
Monday
9:30am–6:30pm
Tuesday
9:30am–6:30pm
Wednesday
9:30am–6:30pm
Thursday
9:30am–6:30pm
Friday
9:30am–6:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed
Sales
Monday
10:00am–7:00pm
Tuesday
10:00am–7:00pm
Wednesday
10:00am–7:00pm
Thursday
10:00am–7:00pm
Friday
10:00am–7:00pm
Saturday
10:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Cars on the lot

50 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.3
Rating and reviews of First Class Auto Land are from Cars.com and DealerRater.com

24 reviews

Highly Reccomend

5.0
by Naina Devgab on May 18, 2022

First Class Auto Land was so helpful through out the process of me buying a car. They sell at a great affordable price and the employees were very helpful. 10/10 recommend!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall facilities 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

In 2018 I financed a 2011 Chevy Cruze 100,000 miles,...

5.0
by sandraoviedo11 on Jul 10, 2021

In 2018 I financed a 2011 Chevy Cruze 100,000 miles, today 125 and never had any issue, just oil,brakes and tires THANKS guys‼️

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

Worst experience in 60yrs.

1.0
by Hardworking man on Jan 28, 2021

Day after purchase EPC light comes on today, oil pressure light comes on, bring it back in three days, tell him don’t want car, trade for better. He say ok after he comes back from vacation. Back from vacation he changes mind. Says car is mine and to use warranty. Took car to dealer, warranty no good.

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Great selection

5.0
by Dsoph on Feb 14, 2020

great staff and good selection of vehicles. Ended up getting a 2019 Volkswagen Jetta and couldn't be happier . Highly recommend these guys if you are in and around the Philadelphia area

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Great staff

5.0
by Mike Schilling on Jan 30, 2020

Great staff and a great selection of cars. They called me right when the car I was looking for came in and kept there word that they would let me know first before they show it to someone else. Highly recommended

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Shady Business Practices-Beware

1.0
by Rebecca on Dec 18, 2019

I had a deal to purchase a vehicle with Oren, when I got there to do paperwork, everything was incorrect, nothing what he said was on that paperwork. I paid a deposit that they refuse to give me back although they are the ones who lied and then tried to scam me with the paperwork. Ladies Beware!

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.

I know why they are so highly rated!

5.0
by Eric991 on Nov 03, 2018

What a great experience. Niko helped me find the car I was looking for and Mike made the financing process as easy and pain free as possible. I love my new car. They have a good selection of cars and very competitive pricing. I highly recommend checking this place out.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you Eric! It was a pleasure working with you and we look forward to seeing you again in the future!

Buyer Beware

1.5
by CaddySRXfan on Oct 16, 2018

I have been shopping for a used Cadillac SRX for a while and came across the 2013 Premium they had for sale. I went to the lot to take a look and my first impression wasn't bad ad a couple of guys came right out and asked if I needed anything and gave me the keys to have a look. So I get in the car to have a look and start it up and I smelled smoke so I figured maybe it had been owned by a smoker. But as I popped the hood to have a look the salesman, Mike, is standing at the drivers door smoking a cigarette. While I was happy it wasn't coming from the car not the best first impression with your sales rep. As I am looking over the car and falling in love we get to talking numbers. He asks if I am paying cash or financing. I said financing and asked if they were firm with the $16,995 listing? He says that I first need to understand that that price reflects a $2000 down payment. I said that isn't mentioned anywhere in any of the listings for the car and thought it was pretty deceptive. His reply was "you're going to find fine print everywhere". I handed him the key fob and said have a nice day. He tried to keep me on the lot by asking what I would pay and let me see what room I have in the car. I just looked back at him and said you could have very easily had a sale today but it is no wonder why this car has been on your lot for 132 days. It is a shame because it appeared to be in great shape. Would have bought it for the right price in a heart beat beat but not from a deceptive place like this. Can't imagine things would have been dealt with any differently or with any amount of professionalism if anything was wrong with the car.

Customer service 2.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Dear CaddySRXfan, We are very sorry to hear about your experience here at First Class Auto Land. We try our best to meet and exceed each and every customers needs. I reviewed the vehicle listing and you are correct, the vehicle is $16,995. That is the price, no if ands or buts. I will speak with Mike about this issue so we are all on the same page. Im sorry about the confusion and I'm sorry you were not satisfied with your experience here with us. I would like to speak with you a bit more about this situation and see what I can do to make your experience with us more pleasurable. We recently changed our policy with the $2000 down cash or trade and Mike wasn't fully aware of the changes made on 10/13/2018. I hope you can understand that sometimes mistakes can be made and I'm sorry it happened to you. I would be glad to get you a deal you couldn't pass up if you haven't purchased a vehicle since your visit with us. Give us a call at (215) 533-5181 ask for Oren (General Manager) I hope you have a great day!

Speechless !

5.0
by Eric on Jul 20, 2018

I am speechless! This dealer is incredible. I hate the car buying process, and for that reason I keep my cars for 5 to 7 years just so I don't have to do the process over again! I've just purchased my second car from First Class Auto Land a year after I got my other car for my wife and yet again they made the process a breeze. The staff is very friendly and eager to help! They are very straight forward and to the point. There main goal is to keep their customers happy and thats what I love about this dealer!They are about 3 hours from me, yet I do the drive out of pleasure knowing they will take care of me there. I highly recommend them. Thank you Chris and Mike for all the help!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you Eric! Glad you had a great experience here with us and we look forward to working with you again in the future!

Best car dealer

5.0
by Amarierivera3 on Nov 30, 2017

They did an amazing job! Amazing service! They will do everything in there power to make sure you leave with a car of your fit. All you gotta do is walk in.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you so much! It was truly a pleasure working with you!

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.