Chevrolet of Bend

4.6

Hours of Operation

Service
Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
7:30am–4:30pm
Sunday
Closed
Sales
Monday
8:00am–7:00pm
Tuesday
8:00am–7:00pm
Wednesday
8:00am–7:00pm
Thursday
8:00am–7:00pm
Friday
8:00am–7:00pm
Saturday
9:00am–6:00pm
Sunday
10:00am–5:00pm

Cars on the lot

184 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.6
Rating and reviews of Chevrolet of Bend are from Cars.com and DealerRater.com

446 reviews

Exceptional Service by Michael Bongiorno

5.0
by Rick congdon on Sep 14, 2019

Michael Bongiorno and the entire team did a great job setting us up with our new 2019 Chevrolet Surburban. Extended maintenance, oil change for life and overall process was awesome.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi Rick, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Chevrolet of Bend! We hope to see you again soon!

Great business to have service your vehicle

5.0
by Fred Webb on Aug 14, 2019

Clean comfortable waiting room. Clean restroom. Courteous employees.

Customer service 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you for your great review, Fred! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

Brian made sure we found the right truck FIRST :)

5.0
by gabrielryan on Aug 08, 2019

In the market for a 1/2 ton truck and I shopped 3 different brands and dealerships before pulling the trigger on a new Silverado Trail Boss with Brian at Bend Chevy. Brian was adamant about making sure we narrowed in on the exact right truck for me first... which was a bit tricky because I wanted some of the upgraded package options but needed a bench seat up front to fit my family of 6. Needless to say... WE FOUND IT... though not here in Bend. Brian and I scoped out the just-right-for-me truck and scoured dealerships within 400 miles of Bend, and ended up finding EXACTLY what I wanted on a lot in Redding. Brian had the truck delivered to Bend at no extra cost and I was really happy with the final price (no haggling needed) and promos offered by Chevy. Scott Keller made signing all the docs a breeze and was personal, not pushy like a lot of finance guys can be. The wife has had her eye on a Suburban for a while now and we'll definitely hit up Brian when the time comes to upgrade her minivan with a new burb!

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi there, we are so happy to read such a great review about Chevrolet Cadillac of Bend! Thank you again for your business, and have a fantastic day!

Tahoe

5.0
by Laurine Clemens on Aug 04, 2019

This was my first time to meet the service advisor Khrys Barnes. He placed my order, kept me informed and had the work done as planned.

Customer service 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thanks for highlighting some of our staff who helped make this such a great experience! We hope to see you again soon!

Equinox

5.0
by Andre W Henkes on Jul 21, 2019

They did a fantastic job on service. Very personable and explained everything in detail.

Customer service 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you, Andre! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

Rushed and unable to schedule

1.0
by Positive Patrick on Jul 17, 2019

I called to set up an appointment and the phone rang once and instantly disconnected. I called back right away and a gentleman answered very impatiently. I was told I couldn't get my truck in for 3 and a half more weeks. This is unacceptable as I felt I was calling with plenty of time in order to get handled before a long road trip. I regret buying the maintenance package when I bought the truck.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi Patrick, we can assure you that we do not find this type of behavior acceptable, and we would like to address the situation you have described. When you have an opportunity, please reach out to us at (541) 408-9394 so we can try to restore your confidence in our business. Thank you again for taking the time to reach out to us, and we hope to hear from you soon.

Simple and quick purchasing process

5.0
by Robert on Jul 12, 2019

The purchasing process was simple and quick - As I was going to be traveling the next few days, Andrew (Sales Rep) kept in contact and ensured I knew where we were in the process. All I needed to do was come in and sign once I was back. Fast and simple - Thanks!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

It is great to hear everything was done quickly and to your satisfaction! Thank you again for choosing Cadillac of Bend and we hope to see you again!

The best

5.0
by Mike on Jul 09, 2019

Have had nothing but excellent service from the dealership. Will buy our next truck from them. Employees in the service department are the best to work with. Thank you

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Hi Mike, we are so happy to read such a great review! We hope you have a stellar day!

Escalade service

5.0
by Karole Austin on Jul 08, 2019

Quick service. Friendly atmosphere. Thx to Khrys and Jesse for getting us done in 90 minutes. Woo hoo!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thanks, Karole; we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Cadillac of Bend.

Fast and friendly

5.0
by Cajan red on Jul 03, 2019

I came in ready to buy a particular car and the service was friendly and fast and I was happy with the price discounts. Buy your car here

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you! We're glad we could help!

The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.