Carvana-Touchless Delivery To Your Home

4.2

Hours of Operation

Sales
Monday
8:00am–9:00pm
Tuesday
8:00am–9:00pm
Wednesday
8:00am–9:00pm
Thursday
8:00am–9:00pm
Friday
8:00am–9:00pm
Saturday
8:00am–9:00pm
Sunday
8:00am–9:00pm

Cars on the lot

0 cars available
See all Cars

Dealership reviews

4.2
Rating and reviews of Carvana-Touchless Delivery To Your Home are from Cars.com and DealerRater.com

8853 reviews

I just bought my 3rd car from Carvana - BMW x6.

1.0
by wesleyishee on May 23, 2022

I just bought my 3rd car from Carvana - BMW x6. The first experience years ago was amazing. The second transaction was fine, but nothing special. This last one was a disaster. Car has an oil leak, dings were not documented, a key was missing, car wasn't detailed like I was expecting. 150 point inspection my xxx. The car got stuck in the vending machine, which took a while to sort out remotely. Previously, I had been a big advocate of Carvana. I am no longer. Used to be a wonderful experience, now its more of a gimmick. They have basically become Carmax v2.0. I will not be buying anything else here, nor will I recommend it to others like I have in the past.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.

I agree with Carvana about their customer service.

1.0
by aakendrick on May 23, 2022

I agree with Carvana about their customer service. Don't take their word for it. They are still just as bad as they have always been. I was attempting to sell my 2022 Santa Cruz truck to Carvana but was not looking to purchase or trade for another vehicle with Carvana. So as part of the selling process, I was asked to verify the loan payoff amount. After reaching out to a Carvana representative and connecting with Navy Federal the Carvana Rep attempted to violate my privacy while on the call. Both Carvana and Navy Federal suggested that the calls were being recorded. I asked the Navy Fed Rep to provide a 14-day payoff for my loan account, they did and included the daily per diem rate which Carvana could use to tabulate a 10-day payoff if so desired. Then the Carvana Rep began to ask a number of other questions that in my opinion violated my privacy and had not been previously discussed with me and even before I could respond the Navy Federal Rep suggested that she could look for that information. However, she stated she could not do so without my permission. While I had nothing to hide regarding my loan, I was taken back by the questions and declined to offer any additional information besides the 10/14 day payoff as Carvana had initially requested and suggested that I have adequately provided the 10/14 day payoff as requested. It was a matter of principle for me at that point because these questions had never been brought to my attention prior to the call and were not a part of Carvana's request for information. online, via email, or on any of the three phone calls. If Carvana wants to know a customer's payment history, late fees, and other related information they need to be at least upfront with their customers on what is needed. I have never had a late car payment and if I had been late at any point, does that mean Carvana is not going to buy the car? Made no sense to me why this information would be relevant or why these questions could not be revealed to the customer before the call. So once again after (4) tries with Carvana, I still have not figured out a way to get these inconsistent Carvana customer service eps out of the way to stop cheating me and their organization out of a good car buying or sales deal. Hello CarMax, AutoNation, or Car Lotz.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.

The whole experience was easy and stress free.

5.0
by Arlene457 on May 22, 2022

The whole experience was easy and stress free.it was fun seeing the car come out of the vending machine. All the staff at the Philly office were knowledgeable and friendly. SO DIFFERENT from a traditional car dealership!!!! They even told me where to get a good Philly Cheesesteak.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

From the moment I saw the car I loved it, I knew going

3.0
by Cory on May 21, 2022

From the moment I saw the car I loved it, I knew going into it the car had a few flaws (cosmetic) but that wasn’t a issue at all. My first drive was about 114 miles and it was fantastic. I’ve been driving the car everyday. On day 6 of ownership I’m now unable to drive the car due to a engine misfire, the car will be going to the bmw dealership on Tuesday. I understand these cars have there issues but it’s rather upsetting to have to send the car to get warranty work done already. Luckily carvana offers a 100 day limited warranty through a third party company so I hope all goes well. This is my dream car so it’s worth the wait to have it fixed correctly. The only thing I’m not a fan of is for the warranty in my area the preferred places were basic mechanic shops (tires shops, oil changes, and alignments). This means I’ll have to pay some money out of pocket to have the car at the correct shop to get worked on and addressed correctly.

Customer service 5.0 Overall experience 3.0 Does recommend this dealer.

I was a little hesitant about using Carvana at first.

5.0
by Jessicabarraza on May 21, 2022

I was a little hesitant about using Carvana at first. Just because no looking at the trucks in person made me feel like it was not true. I have to say I love the experience and the updates I would get. Outstanding customer service always so helpful and friendly would 100% recommend. Love our Silverado ❤️

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

Sadly they are not accountable for anything and

1.0
by justinwolffjww on May 20, 2022

Sadly they are not accountable for anything and inspection is a joke if you don't believe me just buy one my first one was a body shop nightmare no the one I have its full of mouse turds literally so many Mouse turds it's disgusting and dead mice and I open the air filter and there was more dead mice and hornets a big thing of hornets and dead mice and mouse xxxx and they couldn't even vacuum it out or change the filter you could say I got robbed and they won't even give me a penny off I would never recommend it at first I talked about them like they were something special but another words you're just a number they are pure garbage and that's me being nice

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.
Dealer Responses

Thank you for taking the time to reach out regarding your Carvana experience. We sincerely apologize that you did not have the stress-free experience we strive to provide every customer. We take your feedback very seriously and will ensure it is passed to the proper department. Unfortunately, we are unable to locate your account with the name provided. Please reach out to us at (800) 333-4554 and our team of dedicated advocates would be happy to address your concerns.

Initially, my car delivery was delayed due to title and

4.0
by erica,mcgowan01 on May 20, 2022

Initially, my car delivery was delayed due to title and law changes in my state. Carvana kept me updated and provided reimbursement for my having to rent a car due to the delays. When I received my car it clearly did not go through the 150 point inspection. There were things wrong with the car that were not identified to me. The car did not have any oil in it. The trunk was broken. There were scratches outside and inside not disclosed. I called Carvana and Silverock. Both of them worked together to make sure my car went to the right place, I had to take it to their shop and then the dealer. Nothing was disputed, they even got on a call both with me to make sure everything was being taken care of. They extended my money back guarantee as I could not get the car in for repairs in time. They wanted to make it right and make sure everything was working before I decided to keep the car. I did not have to pay for anything including the scratches on the car that were not disclosed. The ordering process was very easy, even though the car was delayed, Carvana was still easy to get a hold of or was keeping me updated on what was going on. The car delivered in not the best of shape but they did everything right to fix it. It was an inconvenience not having a car and having to go to repair shops 4 times - 2 of these were dealers. The repair shop was better! I will tell you when I went to the dealer they did everything to bad mouth Carvana and said I should have bought from the dealer. In 20 years of owning/buying cars - 3 of them from this dealer (who treated me like garbage by the way) I had the best experience with Carvana and I did not have to sit in a dealership for 8 hours. The dealer I previously bought cars from would not help me learn a setting on the AC. They just said that setting is awful on the car, do not use it. The repair shop for Carvana actually showed me. The dealer guy also told me he marked up their labor rate so high to Silverock and bragged that he could not believe they paid it. Carvana was so much better, I would do it again despite everything. This was my first time buying. My husband sold cars to them before, it was very easy. I hope they offer leasing in the future, as I prefer to do that.

Customer service 5.0 Overall experience 4.0 Does recommend this dealer.

This was my first time using Carvana and I am thoroughly

5.0
by Eric.s.cain on May 20, 2022

This was my first time using Carvana and I am thoroughly pleased. I traded in a car and got new car and the process was seamless. Samuel arrived on time and was a pleasure to speak to. He was extremely helpful and courteous. I would highly recommend Carvana

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

In 35 years living in the USA, it is the first time that

5.0
by daliamatarama on May 20, 2022

In 35 years living in the USA, it is the first time that I buy with Carvana and I am super happy because they have approved me to buy the car I wanted. It has been a wonderful experience meeting so many beautiful people like Stacey, Briana and finally Kimberly who I ended up making the purchase with. Thank you all so much for the time you dedicated to making this possible. I will recommend Carvana, starting with my children and all those who need to buy a car. I am more than satisfied and happy. May the Lord Bless Carvana and all its affiliates forever 👨‍👩‍👧‍👧 ❤ 😍 🏡 💪🕊 🙏

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

Extremely happy with my Mercedes C350.

5.0
by Sandrahess on May 20, 2022

Extremely happy with my Mercedes C350. Very good experience with CARVANA in all respects would highly recommend.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.