Carfox Auto Sales

3.0

Hours of Operation

Sales
Monday
11:00am–7:00pm
Tuesday
11:00am–7:00pm
Wednesday
11:00am–7:00pm
Thursday
11:00am–7:00pm
Friday
11:00am–7:00pm
Saturday
11:00am–7:00pm
Sunday
12:30pm–3:30pm

Cars on the lot

26 cars available See all Cars

Dealership reviews

3.0
Rating and reviews of Carfox Auto Sales are from Cars.com and DealerRater.com

8 reviews

Added $1000.00 for no reason

1.0
by Jeff Mewmann on Jan 25, 2021

This guy added $1000.00 for no reason on a price quote. I seen he had scam reviews but thought I'd give it a try. He sure always has answers for his scam reviews lol. On the final price quote he adds $999.00 for dealer services. So I complained and he text me back o my,,, sensitive Jeff he says, that's the way we do it in Florida. JUST SAYING ....... BE CAREFUL.!!!!!!!!

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hello Jeff, In Florida dealers charge dealer fee's. It is common they might not do it that way in Wisconsin. We offered to waive it for you to try and help. We even offered you a double discount to make up for it and still not happy. Maybe look in Wisconsin support a local business.

Total scam artist

1.0
by Crystal wilson on Nov 13, 2020

This place is all about ripping people off who work hard for there money! I bought a 2009 Cadillac CTS from the Tampa location, and didn’t mind paying extra on the car to help build mine amd my husband’s credit so we could buy a house! Our weekly payment was due on Saturday, so we wanted to wait until money to talk the supervisor to make sure our payment would be reported to the credit Bureau. Since not one of the previous 3 months of payments had been reported. Low and behold they repossed the vechile before our payment was even 24 hours late. Because we put down 3 thousand dollars, so they didn’t want to allow us to pay for the towing and even offered a months full payments. No they wanted the entire loan to be paid off. This place is a fraud just waiting on a chance to take advantage of the hard working American buyers! Not to mention I had a necklace with my sons ashes in the car, and I’ve heard nothing back from them about being able to get my sons ashes back. This business is built on fraud and just makes me sick to my stomach to think people really do this type of thing to good people! Please avoid going here it will only end in a huge headache

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

The facts in your statement are not accurate. We had the repossession company reach out to you with a list of what was discovered in the vehicle no Jewelry or Ashes. While we can understand these are troubling times a phone call, or text back could of avoided repossession.

Great car excellent CSR and a FREE Warranty!

5.0
by Stehpanie Wolbert on Oct 22, 2020

I am a mother of 3 and it is tough to find a good place to purchase a car. It was fast, easy, and I know I got a great deal

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

WOW is an under statement!

5.0
by Nathanon Nguyen on Oct 22, 2020

The place is very clean and I got a great deal on a Hyundai Super Low Miles , Clean Carfax, and a 3 month warranty!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Bought a car

1.0
by Barbara Wildon on Sep 17, 2020

DO NOT, I REPEAT DO NOT BUY ANY CAR FROM THIS PLACE !!!!!! They lie , he , the owner have raggedy cars only fix them enough to drive off the car dealership DO NOT BUY A CAR FROM THIS PLACE!!!!!

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hello Barbara Wildon, We do not see you as a customer. All of our vehicles are serviced and most come with a complimentary warranty just in case. We did a repossession this morning if this by chance is you(with an ALIAS). Please note we have not received a payment in over a year and this review has nothing to do with the mechanical condition of our vehicles. If you have a genuine concern please do not hesitate to contact us as 813-492-2995

Great place they helped me with poor credit!

5.0
by Stephanie Wolbert on Feb 05, 2020

Excellent place to do business! They were incredible I am a single mom and they helped me with bad credit and gave me a warranty! Great people!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

A bad place to do business

1.0
by Corinne is disappointed on Jan 18, 2020

I purchased a 200r Durango and I know its not new but I did expect honesty and a safe vehicle which is what I asked for and got neither. I was charged $995 fee that was to cover inspection. The night we purchased it every light went out for start. I had to put front and back rotors and brakes, new shocks that were held on with ZIP ties and new ball joint and arms and other things to a tune of over $1500 and I am not done. The ice cold AC as I was told does not work and wont take freon. After two months I never got my tag and had to purchase another one. There answer to this: come up with more money and they will finance me and put me in a good car. WOW!!!

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Hello Corrine, You purchased a 2004 Dodge Durango Limited Hemi 4x4 for $1,400 AS-IS with 220,000 miles we can not warranty a vehicle that old with that many miles. Engine, Transmission, and Air Conditioner all worked when you left. If you decide to trade it in on something else we could pay what you paid for it. If you have any questions please feel free to reach out to us at 813-492-2995

Excellent place to get a vehicle even with poor cr

5.0
by Bob Threshens on Dec 30, 2019

I was able to get a car very nice with a free warranty and a very low monthly payment. Excellent place and great people to work with!

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.