Beaverton Nissan

4.4

Hours of Operation

Service
Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
8:00am–7:00pm
Sunday
10:00am–7:00pm
Sales
Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
8:00am–7:00pm
Sunday
10:00am–7:00pm

Cars on the lot

154 cars available See all Cars

Dealership reviews

4.4
Rating and reviews of Beaverton Nissan are from Cars.com and DealerRater.com

221 reviews

Awful Service Once the Car was Out the Door

1.0
by G.S. on Dec 08, 2021

I purchased a new Nissan Leaf on Nov. 4th after putting down money to reserve it. As I was reserving the car the sales person asked me to sign a proposal. I noticed on the proposal that there were two items that I did not want, and did not want to pay for- ALLY theft protect (etching the serial number), ALLY appearance protection (explained as some kind of coating applied to the exterior and interior to help protect it). I told the salesperson I would rather not sign the form with those on it, and he assured me it was just a proposal and those things could be talked about once the car was in. When the car came in he told me that those were a requirement of purchase, that the dealership included it for every car. I brought up that this was different than what he'd told me and he apologized for the miscommunication. It did not seem it was an option to get the car without these extra unsolicited products, as the market is really crazy right now we did not push it. I was told that the service department would call me in a few days to set up the appointment to apply the protective coat. After not hearing from the service department I called them on Nov. 16th. I was told by the service department that there was a list of people who's cars needed to come in for it and ours was not yet on the list, that there must be some hold up with finance or setting up payments. This made no sense to me but I was told basically to wait for the call, and that this service manager had not received the paperwork and could do nothing until he did. I called again on Dec. 6th after having not received a call, feeling quite frustrated that I was waiting for a product that I did not want in the first place and knowing that now that we had been driving it for a month whatever the coating was meant to protect or if there was any kind of warranty or whatnot for that product it would have to be voided by now. Someone in service empathized with me and let me know the person who was supposed to schedule was not in until the following day. He did not call me. I called me salesperson and asked him what was going on, he said he would help. I asked what was taking so long and he said there was implementation of a new system where the service department was now receiving forms digitally but they were used to receiving them in person by hand and he would walk over (next door) to get things going. A call came from the service manager and I expressed my frustration, he said he wasn't sure who was responsible but it would be two more weeks before he could get me in. I emailed my salesperson and asked if I could get a refund for the Ally appearance protection, he has not replied via email or phone call. I called and asked to speak with a sales manager, was sent to voicemail and have note received a supply. Does it feel like a scam? Yes. Should I have been able to drop that product off of my purchase from the very beginning? I think so. Regardless the communication and customer service has been awful once the car was off the lot. If possible, go to another dealer.

Customer service 1.0 Buying process 1.0 Quality of repair 1.0 Overall facilities 3.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

G.s., we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. Please reach out to us at (503) 643-8676 when you can so we can address this situation directly. Thank you and have a great day.

ended up paying $40,000 for a car that cost at least half...

1.0
by jkchrz on Aug 31, 2021

ended up paying $40,000 for a car that cost at least half of that. I was give'n $16000 for my truck and finanaced AT 0% FIANANCING I fiananced the rogue for $24000 I WAS GIVEN a sales person to keep me talking. I would not trust these people for nothing. i am going to get another car dealship . I will not take it in for service and I am not the only one.

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.

My experience with Nissan dealerships and service was...

1.0
by . on Jun 23, 2021

My experience with Nissan dealerships and service was never a problem until Ivan “manager” from services changed that for me and my wife. Long story short the most disrespectful customer service you can get from a dude who might think he knows a thing or two better than two females. Went in for maintenance and what he says is “needed” for the car contradicts what my last report shows from last maintenance job done. We had to pull teeth with him so he can explain why this and that was done, aside from his nasty attitude, my Nissan Maxima 2017 radio “gave out” and they wanted me to spend $2600 to replace it or 2k to fix it, this is where the attitude got worse when I told him I couldn’t afford it. I decided to speak to Jason who oversees service who recommended to reach out to Nissan consumer affairs to see if they can cover a portion or full replacement of the radio that “gave out” after only 4 years of owning it. Well seems Carr Nissan was having consumer affairs play a waiting game after a week the dealership still had not provided the report/estimation for the fix of the radio. Wow how unprofessional, so consumers filed a complaint against Ivan. For all we know maybe the radio did not had to be replaced since the dealership was making consumers wait, if the issue was honest they would had completed it ASAP. Well I’m so happy to say Carr/ Beaverton Nissan did 0% to make me satisfied it was so bad that after a long wait I just trade it in my car, and now I am a happy owner of a great competition from Nissan. Oh and excellent warranties I can be at peace that even after 4-6 years of owning my car my “radio” will be covered and not having to experience this xxxx again! Thank you Ivan for your xxxxty service and disappointment that Jason could not follow up with me, this says a lot about this dealership they care more about money than the relationship with their clients. I will make sure no friends or family shop here ever again!!

Customer service 1.0 Overall experience 1.0 Does not recommend this dealer.

Beaverton Nissan 30000 mile service

4.0
by Todd on Jun 02, 2021

Great service easy to schedule appointment and they gave a good price and even a discount on 30,000 mile service

Customer service 4.0 Buying process 4.0 Quality of repair 4.0 Overall experience 4.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!

Express service

5.0
by Sunny on Jun 02, 2021

Had oil change and was done at right time through express service and would refer to my friends as well on the quality service I got here

Customer service 5.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did not purchase a vehicle.
Dealer Responses

Sunny, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Beaverton Nissan. Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

My Nissan Rogue

5.0
by Ekambaram Balaji on May 21, 2021

Thanks a lot TJ was quite helpful. I would recommend Beaverton Nissan

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.
Dealer Responses

Ekambaram Balaji, thank you for sharing your positive experience! We always strive to provide top quality service to every guest, and are pleased to hear that you enjoyed your visit here at Beaverton Nissan!

After being jerked around and having a car sold out from...

5.0
by bfulton08 on Nov 30, 2019

After being jerked around and having a car sold out from under me by beaverton Toyota, I went to Carr. I was able to get a fully loaded car, with all the options I wanted, and didn’t have to play the car sales game. They were fair and transparent and I appreciated that.

Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.

2019 rogue sport s cpo

4.5
by Seahawks 337 on Nov 24, 2019

We worked with Bryan and he was a nice guy and good salesman. On low priced cars, they wouldnt budge at all on the price as it is to "get customers in the door".

Customer service 4.0 Buying process 4.0 Quality of repair 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Enthusiastic Thumbs Up!

5.0
by JaniceM on Sep 05, 2019

Gary Valentic recently helped us with the lease of 2 new Nissans and a used Nissan for our son! He and the rest of the staff treated us with the kind of respect and consideration you hope to receive at a dealership but rarely do. I highly recommend Carr Nissan and Gary if you are in the market for a new or used vehicle.

Customer service 5.0 Buying process 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer. Did purchase a vehicle.

Pleasant experience

5.0
by Ode on Aug 23, 2019

Individual salesperson was very helpful directing, and demonstrating various features and aspects of particular vehicles. My wife and I appreciate the effort, efficiency, and respect afforded us.

Customer service 5.0 Overall experience 5.0 Does recommend this dealer.
The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Auto.com is not responsible for the accuracy of such information. Auto.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of use for more details.